Warsztaty z tworzenia scenariuszy gier dla młodzieży w Krakowie!

witch2a

Zastanawiasz się, jak to jest tworzyć i opowiadać historię w grach wideo? Czy pisanie scenariusza do gry różni się od pisania scenariusza filmowego? I właściwie co trzeba zrobić, żeby dobrą historię zmienić w grę komputerową? Te i inne pytania będziecie mogli zadać podczas warsztatów z tworzenia scenariuszy gier dla młodzieży, które jesienią odbędą się w Krakowie.

Biblioteka Kraków i Krakowski Park Technologiczny w ramach projektu “Literatura kluczem do wrót wyobraźni. Jak zmienić dobrą historię w grę komputerową” zapraszają młodzież w wieku 13-18 lat na cykl czterech spotkań warsztatowych, podczas których będziecie mogli zgłębić tajniki tworzenia scenariuszy do gier wideo. Warsztaty będą prowadzone przez specjalistów z branży gier wideo.

Podczas interaktywnych spotkań dowiecie się między innymi:

  • jak tworzyć dialogi w grach wideo?
  • jakie są formy narracji w grach?
  • jak jest rola konfliktu w grze?
  • jak tworzyć bohatera?
  • w jaki sposób pisać misje i teksty użytkowe do własnego scenariusza?

UWAGA!

Ilość miejsc na warsztaty jest niestety ograniczona i wymaga jest wcześniejsza rejestracja.

Aby zgłosić swój udział w warsztatach trzeba wysłać maila na maila na adres: konkursy@biblioteka.krakow.pl. W treści maila należy podać imię, nazwisko i wiek uczestnika.

Rejestracja uczestników warsztatów trwa do 26 września 2017.

Pierwsze warsztaty już 30 września! Poniższej znajdziecie dokładny opis każdego z warsztatów.


Termin: 30 września 2017

  • godzina 10:00 – grupa młodzieży 13-15 lat
  • godzina 13:30 – grupa młodzieży 16-18 lat

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków

Koszt: warsztaty bezpłatne, wymagana rejestracja

Warsztaty poprowadzi: Łukasz Malik

Łukasz Malik jest zawodowo związany z branżą gier wideo od 2004 roku. W latach 2008-2016 był redaktorem naczelnym serwisu GRYOnLine. Członek rady programowej festiwalu Digital Dragons. Od początku 2017 roku jest producentem w niezależnym studiu Home Net Games założonym przez Mirosława Dymka. Prywatnie miłośnik kina i szeroko rozumianej popkultury.


Termin: 14 października 2017

  • godzina 10:00 – grupa młodzieży 13-15 lat
  • godzina 13:30 – grupa młodzieży 16-18 lat

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków

Koszt: warsztaty bezpłatne, wymagana rejestracja

Warsztaty poprowadzi: Kamil Krupiński

Kamil Krupiński – Narrative Designer w firmie Techland. Wcześniej: redaktor prowadzący w cdaction.pl i szef działu zapowiedzi w CD-Action.


Termin: 21 października 2017

  • godzina 10:00 – grupa młodzieży 13-15 lat
  • godzina 13:30 – grupa młodzieży 16-18 lat

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków

Koszt: warsztaty bezpłatne, wymagana rejestracja

Warsztaty poprowadzi: Maria Piątkowska

Maria Piątkowska – z wykształcenia filolog, z zawodu twórca i pasjonat gier – w tym także RPG, planszowych, karcianych i larpów. Od dwóch lat na stanowisku Narrative Designera w studiu CI Games. Jest także prezesem stowarzyszenia Graj! Kolektyw promującego gry RPG w Polsce.


Termin: 21 października 2017

  • godzina 10:00 – grupa młodzieży 13-15 lat
  • godzina 13:30 – grupa młodzieży 16-18 lat

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków

Koszt: warsztaty bezpłatne, wymagana rejestracja

Warsztaty poprowadzi: Mateusz Witkowski

Mateusz Witkowski – Absolwent Kulturoznawstwa Międzynarodowego na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowych studiów Scenariopisarstwa w Warszawskiej Szkole Filmowej. Od 2013 związany z gamedevem, obecnie jako Narrative Designer w CI Games. Pasjonat nowych form interaktywnego storytellingu.


Termin: 4 listopada 2017

  • godzina 10:00 – grupa młodzieży 13-15 lat
  • godzina 13:30 – grupa młodzieży 16-18 lat

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków

Koszt: warsztaty bezpłatne, wymagana rejestracja

Warsztaty poprowadzi: Artur Ganszyniec

Artur Ganszyniec – Projektant gier obecnie pracujący w 11 bit studios, specjalizujący się w nieliniowej narracji i opowiadaniu historii za pomocą gry. Współtworzył pierwszą i drugą część Wiedźmina.

 

Zdjęcie główne: screenshot z gry “Wiedźmin 3: Dziki Gon”, CD Projekt RED.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ